Ďalšia zastávka: Rotterdam – Dizajn, pokrok, ako aj jedlo

s Talianskom, Švédskom a Belgickom za nami, pani Romanka, ako aj ja som nadšený z veľkých časov pred nami v našej ďalšej zastávke: Holandsko.

Tento týždeň smerujeme do Rotterdamu, aby sme sa uspokojili s našimi očarujúcimi kamarátmi Sara-May, ako aj Pat, ktorý sa sem pred niekoľkými rokmi presťahoval zo Sydney. Nemôžeme sa dočkať, až presne uvidíme, ako sa dostávajú vo svojom novom dome.

Tento týždeň v IG Edition vás zavedie okolo tohto supermoderného prístavného mesta, ktoré sa vďaka svojim vodným cestám chápe ako brána do sveta.

Dúfame, že sa vám v tomto vydaní tešíte!

Jim a Christina x

Tu je jeden posledný obrázok z Belgicka, ktorý sme vám chceli ukázať skôr, ako vás vezmeme do Holandska. Táto fontána je v parku v centre Bruselu, ktorý sme našli.

Často nezverejňujeme selfies, verili sme však, že môžete, ako je tento.

Objavili sme sa na fantastickej stanici Centraal v Rotterdame, ako aj Sara-May je tu, aby nás uspokojila. Je fantastické vidieť ju a vysvetľuje, že stanica je ocenená budova a je v skutočnosti jednou z atrakcií sviatkov mesta.

Vyzerá to trochu čudné, kým si neuvedomíme, že Rotterdam je mesto, ktorého súčasné výsledky boli vyvinuté na jeho architektúre. Štýl tohto umiestnenia je fascinujúci.

Z druhej svetovej vojny, keď nacisti bombardovali starý Rotterdam byt, mesto využilo šancu urobiť súčasný deň Rotterdam ako súčasný a tiež fascinujúci svojím štýlom. Verím, že vyhrali tento.

Stále sú tu asi 3 staré budovy z pred rokom 1940 Rotterdam, ktorý tu stojí ako Witte Huis. Nejako tieto nádherné staré kúsky dizajnu zostali dosť nezranené v leteckom bombardovaní.

Pracujú ako nádherný kontrast k ultramodernej vtipnosti zvyšku toho, čo sa od tej doby deje.

Najlepším príkladom toho, čo pochádza z tohto nového Mindset Rotterdamu, sú Kijk Kubus. Tieto kockové domy sú jednou z najpodivnejších budov spoločnosti Rotterdam. Sú to apartmány a jeden je dokonca hostel.

Boli vytvorené tak, aby reprezentovali vrcholy stromov v lese štrukturálneho dizajnu. Verím, že sú fantastické – aj keď si nie som istý, či by som mohol online v jednom!

Rotterdam Markthal je ešte ohromujúcim architektonickým dizajnom. Tento veľký oblúk domes fantastický trh s čerstvými potravinami s veľkým množstvom stánkov, ktoré predávajú čokoľvek od ovocia po rezané mäso. Podzemné sú kaviarne a supermarkety.

Najstaršie však sú okná, ktoré môžete vidieť všade okolo budovy. Toto sú byty. Môžete online nad Markthal, ako aj keď sa pozriete na strop, môžete vidieť okná, ktoré sa pozerajú do terás tohto fantastického bytu alebo bytu.

Vo vnútri Markthal sú miesta, ako je tento predaj výnimočne príťažlivých možností pochúťok od regionálnych aj svetových výrobcov.

Teší ma, že v Sydney nie je nič také: bol by som masívne tučný a nesmierne chudobný.

Dnes nás Sara-May kráča cez most Erasmus, aby sme skontrolovali ďalšiu časť mesta.

Je fantastické presne to, ako dobre tu fungujú jazdné pruhy pre bicykle – dokonca aj na tejto primárnej tepnovej ceste s Rotterdamom. Je také fascinujúce vidieť presne, ako musí vyzerať súčasné mesto – mesto, ktoré je vyvinuté najmä pre naše súčasné potreby namiesto toho, aby sme sa snažili ubytovať to, čo vyžaduje v starších dizajnoch.

Prechádzame okolo hotela New York, ktorý pri zasielaní kancelárií v spoločnosti Holland America Line Shipping Company. Táto časť Rotterdamu je populárna pre svoju blízkosť k prístavom, ktoré, aj keď sú stále v prevádzke, bola gentrifikovaná.

Je oveľa pravdepodobnejšie, že budete vidieť plavby, ako aj vodnébusy, ktoré prechádzajú okolo minulosti ako nákladníky.

Prišli sme do Fenix ​​Food Factory na obed, ktorý je hneď za rohom hotela v New Yorku.

Toto krásne štýlové družstvo potravín je prehodnotený skladom plný chutných remeselníckych uhryznutí a pivovarov.

Čokoládová scéna v Rotterdame tiež stojí za to skontrolovať. Títo ľudia vyrábajú fantastické horúce čokoládové nápoje.

Káva v Rotterdame – trochu ako Belgicko – je však tak dobre, ako aj ísť. Veľa miest využíva mlieko s dlhým životom, takže ak sa vám nepáči chuť, je oveľa lepšie zostať s espressom alebo americkou. Na konci tohto zverejnenia máme však najlepší nápad na fantastickú kávu v Rotterdame.

Dnes nás Sara-May vzala na jazdu na bicykli! No, keď v Holandsku …

Cyklistické jazdné pruhy tu sú také dobré, dokonca aj my, ktorí sa zriedka jazdia, sme schopní obísť pár bicyklov v meste. Ideme do parku Kralingsebos práve na severovýchodnom okraji mesta.

V parku Kralingsebos je jazero, niekoľko fantastických bitových oblastí, ktoré sa zastavia na obed, ako aj obrovské ohrady plné jeleňov úhorov. Tento dolár je úplne krásny. Presne sme šokovaní, ako však vyzerajú nadýchané parohy!

Späť v Rotterdame, pani Romance, ako aj Sara-may, ma opustili a Pat, aby som spalZatiaľ čo idú na pravidelné trhy s potravinami, ktoré sa vyskytujú mimo Markthal každý utorok, ako aj sobotu. Je to najväčší trh s otvoreným potravinám v Európe.

Nie sú to len čerstvé jahody, ktoré si môžete vyzdvihnúť na trhoch. Čerstvé kvety, ktoré tu môžete získať, nie sú len lacné, ale aj senzačné.

Najlepšie zo všetkého je, že Sara-May získala pani R veľa svojich obľúbených kvetov: pivoniek.

Jednou z najstarších pobytov v Rotterdame je Grote of Sint-Laurenkerk Protestant Church. Tento nádherný gotický kostol je ideálny v centre mesta a existuje veľa dohadov o tom, ako presne táto budova nebola zničená zvyškom.

Ak ste v tejto oblasti dosť dlho, budete sa zaobchádzať s melódiou alebo dvoma, ktoré hrajú na kostolných zvonoch. Počuli sme skôr niekoľko obalov vzhľadom na to, že sme tu boli!

Ďalej z centra mesta sú niektoré staršie budovy v štýle, ktoré spôsobujú, že vzájomné spojenie medzi súčasným mestom, ako aj starým mestom. Je ťažké nepokúsiť sa predstaviť, čo Rotterdam musí vyzerať ako pred vojnou.

Dnes večer nás Sara-May a Pat vytiahli do mesta v Rotterdame. Sme v vhodne pomenovanom okrese Awesome. Práve tu bary, reštaurácie a kaviarne lemujú ulicu, ako aj životné prostredie je úžasné.

Je vynikajúce vidieť presne, ako veľa ľudí vyjde priamo sem po práci na nápoje a večeru. Leto v Európe je vždy také zábavné.

Pat nás priviedol k tomu, čo sa bežne domnieva o najlepšej lokalite hamburgerov v meste: Ter March & Co. Musím tvrdiť, že sme všetci celkom potešení, ako aj Sara-May je nadšená, že bude mať v Holandsku slušný hamburger. Zdá sa, že je to jedna oblasť, s ktorou sa veľa miest skutočne neobťažovalo.

Je to úžasne hektické práve tu v spoločnosti Ter March & Co, ale skutočne to stojí za to. Fantastické, ako aj sledovanie ľudí, je senzačné! Najlepší tip: Ak požadujete kúpeľňu, neobťažujte sa snažiť sa bojovať proti davom do zadnej časti reštaurácie; Stačí sa objaviť cez cestu do Wunderbar. Je to tam trochu zvláštne, je však oveľa jednoduchšie „získať miesto“.

Rotterdam je plný fascinujúceho pouličného umenia. Graffiti scéna práve tu je mimo grafov, ako aj samotné budovy sú ako pamiatky. Pokiaľ ide o sochy, nechám to tak, ako vy zhodnotenie.

Rada, ako aj umelec Paul McCarthy, ju objednala, keď opäť trochu posunula hranice. Má to predstavovať Santa Claus, ako aj položku, ktorú drží, je – samozrejme – vianočný strom … Táto masívna socha sa však chápe miestnym obyvateľom ako gnome Buttplug.

Dnes ráno nás Pat, Sara-may nás vzal do ďalšieho mesta Schiedam (vyhlásené za „Skee-Dam“), aby sme videli otvorenie nového mosta a vyskúšali si kanálovú stranu tohto dosť bitového mesta.

V Schiedame sú oslavy dosť týždenne, ako aj miestni obyvatelia sa do toho skutočne dostanú. Pani Romany uspokojila skupinu oblečenú v štandardnom oblečení pracovníkov kanála, ktorí sa používajú na prevod výrobkov okolo hektických vodných ciest pred tým, ako boli cesty.

Schiedam je tiež narodenia Jeneeve – predchodcu ginu. Prišli sme do múzea Schiedam Jenever, aby sme objavili oveľa viac o tomto zaujímavom duchu a priemysle.

Aj keď je to múzeum, je to tiež jedna z posledných niekoľkých remeselných liehovarov, ktoré zostali v Schiedame – meste, ktoré malo viac ako 400 liehovarov. Z 24 veterných mlynov mesta bolo 20, aby brúsili zrno pre liehovary.

Pre trochu ďalšieho na vrchole vstupného poplatku za múzeum dostanete na konci letu Jenever s tromi pitiami, aby ste ochutnali to, čo tu robia. Stojí to za to – jednoducho sa nesnažte tak dobre ísť domov.

Mimo múzea sa mesto skutočne dostáva na oslavy. Táto skupina chlapíka začala spievať starých holandských chatrcov, ako aj skutočne prinieslo prostredie priamo sem až o jednu úroveň.

Všade okolo Rotterdamu je fascinujúce pouličné umenie, ktoré sa pokúša reaktivovať oblasti, ktoré boli buď spustené alebo nepoužívané. Je to fascinujúca myšlienka, zdá sa však, že funguje. Rovnako ako pouličné umenie je zvyčajne veľmi dobre rešpektované. Nevidíte veľa kusov pokrytých značkami.

Je takmer čas, aby sme opustili Holandsko. Sara-May a Pat nás vytiahli na raňajky v jednej z menej navštevovaných raňajkových oblastí s názvom Guy s okuliarmi. Je to úžasná kaviareň, ktorá nielenže podáva skutočne výnimočnú kávu (zaručil som, že vám to poviem, však?), Rovnako pečie svoje vlastné fazule.

Jedlo je tu tiež chutné!

S jedným posledným pohľadom na kanály Rotterdamu – to je kanál Delftsevaart s úžasnými tvarovanými apartmánmi – ideme späť na stanicu na poslednú časť našej cesty. Ideme späť do Anglicka.

Vlak zo stanice Rotterdam Centraal do letového terminálu Amsterdam skutočne nie je tvrdý výlet. Trvá to čas, ako aj TVlak je rýchly a pohodlný. Je len dostatok času na opravu našej kabelky Mon kabelky identifikácie na našich kufroch, ako aj na prípravu na letový terminál Luton, kde naši kamaráti čakajú na nás, aby nám ukázali okolo St Albans, ako aj nový dom.

Dúfame, že ste sa tento týždeň tešili z nášho vydania IG. Čoskoro sa budeme porozprávať.