Cestujte do Mjanmarska: Výlet do mimoriadneho jazera Inle

Po nesmiernom uspokojení 8 dní v Hsipawe sme sa rozhodli, že je čas, aby sme šli. Boli sme na 14 hodinovom autobuse cez noc do Lake Inle Lake. Mali sme šťastie a zvládli sme sa, že sme sa spali medzi všetkými zastaveniami – vážne, kto je taký hladný, že si vyžadujú čaj, ako aj jahňacie kari o 3:00? Množstvo zastávok na nočných autobusoch v Mjanmarsku je neskutočné. Počuli sme, ako aj skontrolovali zmiešané hodnotenia o INLE Lake.

Ľudia uviedli, že je to skutočne turistické a komercializované. Zistili sme však, že je to trochu iné. Vopred si rezervovali priestor v penzióne, ktorý bol situáciou po celej krajine. V Mjanmarsku je tak málo penziónov, ktoré sú zaregistrované, aby tam umožnili cudzincom spať, ako aj v tomto roku sa zvýšilo cestovný ruch.

Preto sme si museli rezervovať všetky naše priestory vopred. 20 -ročný človek, ktorého sme sa prebudili o 5:00, bolo skutočne múdrym dieťaťom. V knihe vytiahol najstaršiu techniku ​​- ukážte nám to krajšie, oveľa nákladnejšie priestory najskôr, ako aj v prípade kecy na druhom mieste. Jeho predpredaj fungoval a po tom, čo sme videli oveľa lepší priestor za približne 4 doláre, sme to vzali.

Májový penzión bol vynikajúci. Dobre pestovaná záhradná oblasť bola maskovaná v hrubej prikrývke farebných kvetov, celkom s veľkým posedením. Paluba mimo nášho priestoru bola najlepším miestom na vychutnanie západu slnka s čerstvo vyrobeným guacamole, chutným ovocím a regionálnym varením. Okrem toho sa personál veľmi zmenil aj pozorný.

Neskoro popoludní Guacamole, ako aj občerstvenie na našej palube, May penzión, Inle Lake

Jazero Inle bolo krásne. Po potrebnom zdriemnutí sme kráčali z ulice a prenajali sme si na deň jedným rýchlym bicyklom. Hneď ako sme opustili primárnu časť mesta, čokoľvek skončilo fotogénne, rovnako ako sme sa zastavili veľa času, aby sme urobili najlepší výstrel. Ľudia INDA online v tejto oblasti, ako aj úžasné, keď si ich užívali, chodia po životoch, ako majú roky. Guy lovil v rieke a využíval mimoriadne základný, malý web, ktorý by vyhodili, a tiež sa vtiahli späť.

rybolov v rieke, inle jazero

Iní boli na poliach obrábanie bahna, ako aj špinu, využívajúc mimoriadne starý a hrdzavý stroj. Hromady, ako aj hromady cukrovej trstiny boli vytiahnuté z fariem na staré traktory alebo boli vytiahnuté s voxom a vozíkom.

Obrovské náklady! Inle jazero

Cyklistika okolo jazera Inle
Jazdili sme asi 1,5 hodiny okolo jednej strany jazera a potom sme sa rozhodli vziať úzku kanoe podobnú loď cez vodu. Zistili sme, že výhľady z okolo jazera boli také veľké, ako sa dostane. Nesprávne! Naozaj byť pri jazere bol ešte oveľa ohromnejší. Čajy obiehali nad nami a dodržiavali loď v skutočnosti v nádeji, že pre nich máme nejaké ryby, aby kradli, slnko zafarbilo z vody, ľudia zbierali morské riasy, ako aj na pozadie: krásne, valivé hory.

Nakladanie našich bicyklov do kanoe, aby nás previedli cez jazero Inle
Po prechode cez jazero sme skočili späť na naše bicykle a pokračovali sme asi 1,5 hodiny domov. Táto časť cesty bola ešte oveľa malebnejšia a tichšia ako druhá strana. Najlepšia časť tejto strany však bola, že to bol dom do vinárstva! Veril by si tomu? Vinárstvo v Ázii, neslýchané. Urobili sme okamžitý ideálny zákrut a jazdili sme nahor, rovnako ako zázrak ako Vineyard v diaľke.

Kopce sú plné vápenca, ktorý obohacuje pôdu a vytvára najlepšie podmienky pestovania hrozna. Urobili sme každý z Shiraz, Shiraz-Temperillo, ako aj pinot noir, celkom s tanierom syra čedar. Všetka dubová, ovocná, plná telesná bola práve to, čo sme potrebovali po dlhom dni cyklistiky na slnku. Zamerali sme sa späť pred domom, kým sa slnko zapadlo, ako aj spokojní s našim susedom Kristianom z Belgicka, na niektoré rozhovory a tiež usporiadané, aby sme si najali loď, aby sa skontrolovali oveľa viac, čo je v súlade s dňom.

Vinárstvo Red Mountain Estates, Inle Lake

Deň na lodi s našim kapitánom Tan-Tunom si pamätal. Vyrazili sme o 7:30, rovnako ako deň, keď sme začali deň, keď slnko spálilo hmlu z vody. Mnoho ľudí, ktorí prichádzajú do Lake Inle Lake, chodí na normálnu prehliadku lodí. Mali sme na mysli ďalšie veci. Urobili sme program, ktorý sa hodíKaždý z nás, ako aj to, čo nezahŕňali stretnutie s ostatnými turistami celý deň.

Pretože všetci ostatní cudzinci smerovali jedným spôsobom, odklonili sme sa vlastným smerom. Vzhľadom na to, že bolo skoro ráno, regionálni rybári boli na jazere, ktoré praktizovali svoje vekové techniky. Úplne prvou metódou bolo facku vodu dlhým kusom bambusu, zatiaľ čo vyváženie neisto na prednom okraji jeho malého člna podobného kanoe, v skutočnosti dúfa, že by vystrašila ryby na povrch.

miestny rybár využívajúci starý spôsob fackovania vody kusom bambusu, inle Lake

Druhým bolo zníženie kruhového bambusového webu do vody, ako aj naďalej bodnúť a bodnúť do siete, v skutočnosti dúfa, že niektoré poľutovaniahodné ryby skončia na nesprávnej (alebo vpravo) strane bodnutia.

regionálny rybár, ako aj jeho bambusový kôš, inle jazero

Sedeli sme tam dosť chvíľu a užívali si rybárov. To, čo bolo rovnako fascinujúce, ako aj niečo, čo sme nikdy predtým nevideli, bola metóda, ktorú by radili loď … namiesto ruky využili nohu! Pripojili by si stehno okolo pádla a využili výdrž v štvorkolkách, aby pohonili loď vpred. Bolo to bizarné, akokoľvek efektívne.

Miestny rybár využíva nohu na pádlovanie kanoe! Inle jazero

Ďalej sme pokračovali na juh po jazere, ako aj do kanála, kde na vode je niekoľko dedín. Títo ľudia online v štipľavých štvrtiach a majú čokoľvek od benzínovej stanice po plávajúce záhrady. Bolo úžasné vidieť presne, aké sebestačné žijú v strede jazera. Plávajúce záhrady boli také zaujímavé. Paradajky, sójové fazule, uhorky a cibuľu v skutočnosti vyrastali z jazera. Zostali dohromady stohy burín, ako aj bahna, ktoré pláva a potom zasadia zeleninové semená na vrch. Aby sa záhrada pred vznášaním, zatĺkali do bambusových prútov so záhradou, ako aj do spodnej časti jazera. mimoriadne dômyselné.

Nick, ako aj Kristian, ktorý kráča po plávajúcich záhradách/chodníkoch, inle Lake

Ďalej sme vytiahli až jednu ďalšiu dedinu (tentokrát na súši), ako aj traja z nás sa vydali na vyskúšanie, ako aj s niekoľkými miestnymi obyvateľmi. Najprv bol chlapík, ktorý si kúpal jeho vola v jazere, ako aj umývanie jeho vagóna, potom sme si užili chlapík, ktorý vyvinul kolesá z vozidla z rôznych kúskov dreva, ktoré tak veľmi opatrne vyrezával. Potom sme sa čudovali a objavili sme, keď sme objavili dámu, ktorá robí hrnčiarstvo. Bolo to tak fascinujúce, keď si užívali svoje schopnosti s hlinkou.

Videli sme celý proces, čokoľvek od búšenia hornín do jemného prachu, preosievanie všetkých väčších kúskov kameňa, až po jej valcovanie, ako aj hadenie hliny, akoby to bolo chliebové cesto, ako aj potom, keď nakoniec sedela Dole, ako aj zmenili guľu hliny na 5 kvetináčov s rôznymi veľkosťami s rôznymi vzormi, a to všetko asi do 5 minút. Nick had a go at it as well as even though he summoned his skills from grade 8 pottery class, his didn’t turn out rather the exact same as hers…even though he proceeded to tell the expert lady that his as well as hers were „Mooncan“ (rovnaké).

Muž stavia koleso vagóna, jazero Inle
Nick, ktorý sa pokúša vyrobiť hlinený hrniec, dedina Inle Lake Village

S malú dedinu sme meandrovali oveľa viac a videli sme na slnku oveľa viac hrnčiarsky . Jedno dieťa, ktoré malo 20 rokov, nás pozvalo do svojho domu na čaj. Potom vytiahol niekoľko anglických kníh – Mjanmarské jazykové knihy a začal s nami hovoriť. Bolo to skvelé. Pochopil veľa riadkov z kníh, ako sa učil nejakej angličtiny. Absolútne premýšľal o praktizovaní s nami, ako aj my šťastne zaviazaní. Po jazykovej lekcii sme si mysleli, že je čas vstúpiť na ďalšiu časť jazera.

ílové hrnce vysychajú na slnku, jazero Inle

dedinčan, ako aj jeho ox a vozík, dedina Inle Lake Village
Prispôsobili sme sa z dediny s bažinatými kanálmi, okolo omnoho viac štrbinovaných domov a potom sme prišli na krásnu pagodu na kopci. Vyliezli sme po schodoch, ako aj keď sme boli na vrchole odmenení bielymi pamiatkami, sochami Budhu, ako aj miestom pre seba. Najlepšia časť však boli regionálne kmeňové ženy PA-U, ktoré boli hore v Pagode a robili svoje každodenné mantry ako myll ako modlitby. Tento kmeň sa chápe pre používanie farebných uterákov na hlavách. Ženy boli hlavne v modlitbovej „zóne“, ale hľadali by sa z ich modlitbových korálikov, aby sa usmiali za kameru. Ponúkli nám dokonca cigary a fajčili s Kristianom.

PA-U Tribal Lady, modlitba, inle jazero
Bol to dosť neskutočný okamih, ako sme sa z toho tešili už dlhšie, než sme sa dostali späť na loď. Vzhľadom na to, že to bol uprostred dňa, mysleli sme si, že je čas zastaviť sa na obedovú prestávku a vytiahnuť rovnako ako plávajúca reštaurácia, ako aj potešenie z vyprážaných rezancov s kuracím mäsom, polievkou a vyprážanými tofu. Po obede sme boli preč, aby sme videli pár pamiatok, ktoré sa chápe, že sú na oveľa normálnejšej trase.

Zastavili sme sa v plávajúcej továrni na cigarety, ako aj potom ďalšiu pagodu, ktorá mala byť domom pre skupinu mačiek, ktoré sú vyškolení na skok s obručami doslova. Bohužiaľ, mačiatka boli opotrebované tak dobre, ako skočili na tento deň dostatočné, takže som len pohladil ich chlpaté hlavy … kým sme nevstúpili do mačacieho močenia, potom sa roztomilosť skončila. Našou poslednou zastávkou bola plávajúca bar, ktorá získala nejaké pivá na západ slnka. Zaparkovali sme loď uprostred jazera a vychutnali sme si zlaté, červené slnko za horami. Rovnako ako slnko zapadalo na západe, svetlý, zvyčajne spln sa z východu zvýšil. Západ slnka, ako aj mesačný, do 5 minút. Bol to najlepší koniec ešte oveľa najlepšieho dňa.

pivá pri jazere, pripravujú sa na západ slnka, jazero Inle

Nasledujúce dni strávili kopaním späť a jazdením na našich bicykloch. Jednu noc sme sa vrátili do vinárstva na fľašu bieleho vína, ako aj na západ slnka, čo sa javí ako skvelý nápad, avšak [ukázalo sa, že je trochu útržkovitá pri vracaní domov. Kombinácia fľaše vína, jednosférskych hrdzavých bicyklov, ciest plné výmolov, ako aj miestnych obyvateľov, ktorí jazdia na vrchole a vozíku, motocyklach, ako aj bicyklov bez akéhokoľvek druhu svetlometov, boli receptom na katastrofu … dobre pre smiech. ! Nebola to vhodná situácia, ale urobili sme z neho bez rizika, ako aj hluk, ako aj na chutnú večere BBQ čerstvo ulovených rýb z jazera, zemiakov a hydinových krídel.

Západ slnka vo vinárstve Red Mountain Estates, Inle Lake

víno, ako aj západ slnka vo vinárstve Red Mountain Estates, Inle Lake
Strávili sme 5 veľkolepých nocí v Lake Inle Lake a plánujeme stráviť 6. noc, keď sme sa rozhodli skontrolovať dátum lístka na autobus. Skvelá vec, ktorú sme urobili, ako sa ukázalo, že sme museli odísť ten deň. Bolo ťažké odlupovať sa od kopania zadnej paluby, krásnej krajiny a chutných vín, muselo sa to však urobiť. Boli sme na 15 hodinovom výlete autobusu cez noc späť do mesta Financovanie mesta Yangon. Objavili sme sa o 6:00 a tiež sme sa šialene hodili výlet autobusom do centra mesta do penziónu, ktorý sme zostali prvýkrát v Bielom dome. Mali sme jednu noc v meste a potom sme sa vydali na letisko. Bangkok Bound … znova!

Dariece Cycling pozdĺž jazera Inle
mimoriadne silný regionálny muž, inle jazero

Páči sa mi to? Pripnúť! „

Zrieknutie sa zodpovednosti: Kozy na ceste je partnerom Amazonu, ako aj pridruženou spoločnosťou pre niektorých ďalších maloobchodníkov. To naznačuje, že provízie robíme, ak kliknete na odkazy na našom blogu, ako aj nákup od týchto maloobchodníkov.